İZLEYİCİLER

21 Ekim 2010 Perşembe

PEYNİR KUTUSUNDAN DİKİŞ KUTUSUNA DÖNÜŞÜM....
















 


Sevgili Blog arkadaşlarım ve İzleyicilerim bu aralar elime geçen tüm kutuları saklıyorum benim biriktirmem yetmiyormuş gibi etrafımdakilerinde atmasına izin vermiyorum  plastik ,teneke hiç farketmiyor ev yakında atık cennetine dönüşecek :):):)

Bu çalışmamda teneke kutunun ölçülerinde kesiğim keçe kumaşın üzerine (vermiş olduğum şablonda) değişiklikler yaparak uyguladım renk renk makaralarım yerlerini buldu ....

Sevgiler :)

36 yorum:

  1. Geridönüşüm porjelerine bayılıyorum. İsraf etmemek, elimizdekileri değerlendirmek çok güzel ama buna insanları teşvik etmek daha da güzel. Ellerinize sağlık. Çok beğendim.:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık, hazırlara taş çıkarır wallahi

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglık canım. cok güzel olmuş.sevgiyle mutlu kal

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel düşünmüşsün ve ne güzel bir sonuç çıkmış ortaya.

    Ellerine, emeğine sağlık.

    Bu arada ev çöplüğe dönecek demişsinya, aynen benimde öyle :)

    Artık nereye ne koyacağımı şaşırmış durumdayım. :)

    Kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  5. ben de bu tarz kutuları atamam hiç. eşim evi çöp eve çevireceğimden korkuyor. ellerine sağlık senin dikiş kutun atmamana değecek kadar güzel olmuş ellerine sağlık. güle güle kullan, güzel işler yap bizimle paylaş...

    YanıtlaSil
  6. merhaba sevgili Gönül,
    yine çok hoş bir iş çıkartmışsın canım,ellerine sağlık.
    Bu aralar bağlantı sorunlarım var,aynı yorumu birkaçkez yazmak zorunda kalıyorum.
    Bir postumu yayınlayıncaya kadar pc nin başında saatlerim geçiyor diyebilirim belkide @ maillerim bu yüzden gelmiyordur.
    en kısa zamanda düzeleceğini umuyorum..
    sevgiler tatlım...

    YanıtlaSil
  7. gönülcüm gerçektende süper bir tasarım olmuş
    eline sağlık canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık, çok şeker olmuş gerçekten ;D

    YanıtlaSil
  9. şahane bişey ve banada nasıl lazım böyle bişey.herşeyim darmadağın oldu,malzeme çok oluca.
    kesinlikle buna benzer bişey yapıcam.
    ellerine sağlık arkadaşım.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Gönül hanım, harika olmuş renk seçiminizde çok güzel ellerinize emeğinize sağlık.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  11. sevgili gönül bayıldım yaptıklarına ellerin dert görmesin fırsat buldukça bu renkli dünyaya geleceğim öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Kutunun dönüşümü güzel ama aplikelerine bayıldım, çok şeker olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Gönül hanım merhaba, inanılmaz güzel bir bloğunuz var, baştan sona gezdim, her işiniz kalite kokuyor, üstelik çok cana yakın ve iyi bir kalbe sahip insansınız. Size başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. aklınla bin yaşa arkadaşım.ellerine sağlık.gerçekten çok güzel bir tasarım...fikrine emeğine sağlık....

    YanıtlaSil
  15. sevgili adeniz çoook teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. sevgili enn moda bir bloğa sahip olmadan evelde geri dönüşüm projeleri hep ilgimi çekiyordu geri dönüşümü çok seviyorum beğenin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. sevgili yetenek sizin
    sevgili selinka güzel ve teşvik edici yorumlarınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  18. sevgili hobi vakti
    sevgili emine varsın çöp ev olsunlar sonuçları bizi mutlu ediyor o yeter canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. sevgili evcilik canım bilgisayarın bağlantı sorunu giderilince adresi gönderirsen beni mutlu edersin sevgiler..
    sevgili yemek bir aşk sevgiler canım :)

    sevgili antigone teşekkürler:)


    sevgili smilena senin
    çalışmalarına hayranım :)

    sevgili belgin hanımcığım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  20. sevgili örgü çantam her zaman beklerim öpüyorum sevgiler:)

    sevgili banu güzel yorumların için teşekkürler:)

    sevgili melike çok teşekkürler düşüncelerin beni çok mutlu etti sevgiler:)

    sevgili mintinin mutfağı teşekküler canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. Canım Gönül'üm,
    Bu sitedeki her güzel şey için önceden ellerine sağlık. Senin gibi insanlar yaşamı ve dünyayı güzelleştiriyorlar. Kocaman öpüyorum.
    Nilgün Tiize :)))

    YanıtlaSil
  22. bayılıyorum böyle uğraşıları olanlara.. nedense benim başım götürmüyor. hemen sıkılıveriyorum. ama çok güzel olmuş kutu.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  23. Teyzeciğim güzel yorumun için teşekkürler teyzeden çok arkadaş gibi beraber büyüdük seni çok ama çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  24. sevgili EsEr çok teşekkürler senin yemek tariflerin sunumun bir harika sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Harika bir yenileme olmuş tatlım, ellerine sağlık.

    Bende bu ara kutuları biriktiriyorum:)) Fırsat buldukça bende paylaşacağım;)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  26. Çok hoş.........
    ellerine sağlık canım güle güle kullan .........

    YanıtlaSil
  27. Geri dönüşüm konusuna bayılıyorum. Özellikle kullanılmayacak durumda olan eşyalar böyle işlevsel ürünlere dönüştürülürse. Ellerinize sağlık. sizi kutluyorum.

    YanıtlaSil
  28. ellerine sağlık, süper olmuş...

    YanıtlaSil
  29. Kutluyorum hem kutu güzel hem düşünce.

    YanıtlaSil
  30. süper.çok güzel olmuş.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  31. elinize sağlık ,fikirde kutunun bitmiş halide çok güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  32. canım ya harika olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  33. Ellerine sağlık tatlım harika bir geri dönüşüm olmuş :)

    YanıtlaSil
  34. Çook şeker olmuş,ellerinize sağlık.Böyle fikirlere bayılıyorum

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails