İZLEYİCİLER

7 Kasım 2011 Pazartesi

GERİ DÖNÜŞÜM ESKİTME AYNA




                         
Malzemeler
Kullanılmayan eski bir ayna 
Cadence boya beyaz
Cadence boya bej
Cadence boya kahverengi
Zımpara
Mum 
Fırça
Aynayı kahve rengi boya ile iki kat boyadıktan sonra mumladım, bej ve beyaz rengi karıştırarak çok açık bej gibi bir renk elde ettim kahverengi  kapanıncaya kadar boyadım tamamen kuruduktan sonra oymalı kısımlarını zımparalayarak eskimiş görünümü verdim antrede yerini buldu.

Herkese mutlu ve sağlıklı aynaların tüm güzellikleri gösterdiği nice bayramlar...

24 yorum:

  1. Çok güzel olmuş:)) Bunların yaldızlılarını hiç sevmiyorum. Böyle değerlendirmek çok güzel fikir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. muhteşem, süper olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok şık görünüyor:))

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, ellerine sağlık. Harika olmuş

    YanıtlaSil
  5. çok seviyorum bu tarz aynaları..harika olmuş..ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok hoş olmuş canım

    YanıtlaSil
  7. çok şık görünüyor...
    mutlu bayramlar gönülcüm.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık Gönül'cüğüm,çok hoş bir aynaymış,nerden bulduğunu sorabilirmiyim caba??Eskitme yapmak ta çok hoş fikir...güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
  9. Gönül'cüm, yine şahane olmuş ellerine sağlık.
    Mutlu bayramlar bu arada :)

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş elerine sağlık canım:) antrede galiba aynanın karşısında duran dolapta sıra:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. muhteşem.elinize sağlık.çok çok güzel

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık harika olmuş...

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel görünüyor Gönül Hnım ellerinize sağlık. Sğlıkla kullnın.

    YanıtlaSil
  14. aaaay bayılıyorum eskitme tarzı eşyalara harika olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. ay nolur bır allahn kuluda mumlama nasıl yapılıyor anlatsın bana mumladım dıyorsunuz mumlama nasıl bir yöntem bırcok kısıye bu konu hakknda yorum yazdım ama kımse cevap yazmamaş bari siz yazın :)

    YanıtlaSil
  16. Gönül hanım merhaba.Ellerinize sağlık ayna çok hoş olmuş.Ayrıca siteme yorum bıraktığınız için teşekkürler.Gerçi gözükmüyor bir problem var galiba ama yine de teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  17. Mükemmel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. Bu hali daha güzel olmuş,süper.

    YanıtlaSil
  19. oovvvv çok güzel olmuş.ilham verici

    YanıtlaSil
  20. Çok şık olmuş, ellerinize sağlık. Bu arada bende siteme beklerim efendim ;) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. IKEA halt etmiş yavrum biraz kullan sonra aralara lame attır süper olur .)

    YanıtlaSil
  22. ayy ben bunu yeni gördüm süper olmuş :) inş. bende bir eskitme yaparım yaaa :) hiç yapmadım biraz tereddüt ediyorum aslında :)

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuş! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails