İZLEYİCİLER

23 Şubat 2012 Perşembe

AHŞAP BOYAMA ANAHTARLIK











Malzemeler;
Cadence bej
Cadence sahra bej
Cadence oksit kırmızı
Cadence kan kırmızı
Renkli fotokopi resim
Zımpara
Tutkal
Vernik
Fırça
Mum
Anahtarlığın zeminini önce birkaç rengi karıştırarak boyadım renkleri şu anda hatırlayamadım doğaçlama oldu
sonra eskiteceğim yerleri mumladım başlık kısmını oksit kırmızı ile kan kırmızıyı karıştırarak elde ettiğim bir renge diğer kısımlarınıda sahra bej ve bej karışımına boyadım kuruduktan sonra eskitecegim yerleri daha çok kenarları zımparaladım fotokopi resimlerini 0 numara zımpara ile inceltim dekupaj tutkalı ile yapıştırdım kuruyunca vernikledim.

                                                Sevgiler ...  








26 yorum:

  1. Çok şeker olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. gönülcüm harika olmuş, eline sağlık.
    iyi günlerde kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. harika yapmışsın canım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok çok çok şeker...ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş, şemsiyesi ve köpeğyle kız figürü çok sevimli. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok zevkli bir çalışma,ellerine sağlık Gönül..

    YanıtlaSil
  8. çok şık bir çalışma:)))))

    YanıtlaSil
  9. gönülcüm harika olmuş..çok sevimli şemsiyeli çocuk figürü çok yakışmış..ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  10. çok cici olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. çok şirin, çok hoş olmuş, ellerine sağlık Gönülcüm.

    YanıtlaSil
  12. çok şirin çok hoş olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık.Renk ve resim seçimin çok güzel.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. ço kgüzel olmuş,renkler çok yakışmış,eliinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Süper br iş olmuş arkadaşım,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Gönül hanım hem şeker hem şık olmuş!çok beğendim.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. Cok begendm hepsinii Yeni kesfettm blogunuzu coook begendmm bu arada benimkine de beklerim..blogumda cekilisim var ona da beklerimm sevgiler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar şirin görünüyor. :)

    ELlerine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Çok şirin olmuş, kırmızının girdiği her yer şirin oluyor :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  20. Çok şeker olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  21. emeklerinize sağğlıkk..
    çok cici olmuşş.
    muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. İyi günlerde kullanılsın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. çok güzel bir şey yaaa :))ellerine sağlık.
    mutlu kal :)

    YanıtlaSil
  24. eline sağlık gönülcüm..
    her şey için çok teşekkürler..
    sevgilerimle
    seval

    YanıtlaSil
  25. Çok beğendim Gönül Hanım ellerinize sağlık. Keyifle kullnın.

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails