İZLEYİCİLER

19 Mayıs 2012 Cumartesi

ABAJUR YAPIMI








Malzemeler;

Beyaz tutkal
Gazete kağıtları
Fotokopi kağıdı
Maket bıçağı
Balon
Fırça
Boya
Balon

Balonu yapacağımız abajurun büyüklüğünde şişiriyoruz ve sıkıca bağlıyoruz.Islattığımız gazete kağıtlarından orta boy parçalar kopararak beyaz tutkal ve fırça yardımı ile balonun üzerine yapıştırıyoruz.Bol tutkal kullanmamız gerekiyor.Bu şekilde 6 kat oluncaya kadar devam ediyoruz.Tutkal iyice kuruyup şertleşince balonu patlatıyoruz kesmek istediğimiz şekli kurşun kalemle çizip maket bıçağı ile kesiyoruz bu bölüm oldukça zor...  İstediğimiz renge boyuyoruz en oyalayan kısmı içini boyamak ...
Kızımın teknoloji tasarım ödevi ailelerin yardımı serbest olduğu için zor kısımlarında yardımcı oldum öğretmenimiz sergiye koymak için aldı :)

15 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA... Keşke sizin gibi bir kaç velim olsaydı.. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çocuklar için çok verimli de, performans ödevlerinden bıktık aslında. Çocuk özenerek yapıyor 70-80, biraz el atınca 100 alıyor. Kendi yapmalı çabam 3 yıl sürdü, baktım öğretmeni anlamıyor, ben de yardım etmeye başladım. :)

    Gayretini taktir etmek lazım, aferin kuzunuza...

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin bir abajur olmuş, hem kızının hemde senin ellerine sağlık.

    Sergiye çıkmayı haketmiş. :)

    YanıtlaSil
  4. °♪¸.♫♫♪
    Olá, amiga!
    Que ideia criativa...
    Muito bonito!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ❤♪¸.•°`♡

    YanıtlaSil
  5. çok değişik bir çalışma. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ÇOK TEŞEKKÜRLER HERKESE :)

    YanıtlaSil
  7. değişik olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. ellerinize sağlık ikinizindeeee

    YanıtlaSil
  9. Çok şık olmuuuş, bayıldım ellerine sağlık Gönül'cüm :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Kalp şeklinde ki balonlarla da harika olur bence. Daha mı zor olur yoksa? :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel bir çalışma olmuş, çok beğendim. emeği geçen herkesin eline sağlık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş gerçekten de elinize sağlık bana da beklerim

    YanıtlaSil
  13. ne guzel bir cocuk aktivitesi , cok hos ;)

    YanıtlaSil
  14. kızınızında sizin de ellerinize sağlık.bu arada ben kağıt havlu yada peçeteyle yapıyorum.boyası daha çabuk tutuyor..sevgiler..

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails