İZLEYİCİLER

1 Şubat 2011 Salı

MANTAR ANAHTARLIK ...




























 Sevgili blog arkadaşlarım bu mevsimde mantar ne arar dersiniz ama ben hayal ettim oldu ama bu mantarlarda ne sevimli değil mi ?Keçe kumaşlarla anahtarlık olarak çalıştım ama  daha küçüğünü çalışarak toka, taç,broş kısacası çok amaçlı kullanılabilirsiniz...

                                 YAŞASIN BLOĞUM 1 YAŞINDA

Bugün  bloğumun doğum günü kocaman bir yıl ne kadar çabuk geçti.Çok mutluyum bloğum sayesinde birbirinden değerli, sevgi dolu ,yardımsever,paylaşımcı,yetenekli arkadaşlara sahip oldum yorumlarınız ile bana daha da güç verdiniz hep beraber nice  yıllara sevgiler.... 











31 yorum:

  1. Ne kadar hoş olmuş, ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli,güzel bir fikir.Bu arada nice yıllara..

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker çok cici olmuş gönül, ellerine sğlık, nice nice bloglamalar inşallah.

    YanıtlaSil
  4. nice senelere canım... mantarlar herzamanki gibi çok cici olmuş:)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. canım nice paylaşımlara,güzel yazılara.
    mantarların da pek şeker:)

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler canım ellerine sağlık...
    blogyaşın kutlu olsun...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Nice senelere:) Bu ara bende mantar figürlerine merak sardım o kadar çok şablon ve resim indirdim ki inanamassın. İnşallah bende yapıcam bir ara... Ama seninkiler kadar cici ve güzel olurlar mı bilmem :))

    YanıtlaSil
  8. tatlım çok ama çoookkk sevimliler.ellerine sağlık.

    blogununda yaşı kutlu olsun nice nice yıllara.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Nice marifetli yıllara:))
    Mantarların çok sevimliler. Eline sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. nice yaşlara inşallah uzun seneler paylaşımlarımız devam eder :)

    Mantarlara bayıldım eline sağlık..

    YanıtlaSil
  11. nice yıllara canım. nice yıllar hep birlikte olalım.

    mantarlar harika, çok işçilikli olmuş. eline sağlık

    YanıtlaSil
  12. Bunlarda diğer modelleriniz gibi çok sevimli olmuş..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  13. nice nice seneler güzel paylaşımların hep devam etsin inşaallah mantarlar çok şirin bayıldım...

    YanıtlaSil
  14. Gönül hanım yerim ben bu mantarları harika olmuşlar....

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Gönül hanım, Nice mutlu yıllar :))

    Mantarlar çok şirin olmuşlar.
    ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  16. ne kadar şirinler,tebessüm ettirdiler bana :) ellerinize sağlık diyorum ve kutluyorum blogunuzun yıldönümünü.

    YanıtlaSil
  17. mantarlar ne sevimli
    nice yaşlara güzel paylaşımlara
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. ama cooook sirin olmuslaaarrrr....

    YanıtlaSil
  19. canım süper cici olmuuuuuuuuuuş harika ellerine sağlık, blogun için de nice nice güzel yıllar dilerim =)

    YanıtlaSil
  20. ne kadan sevimliler ne kadan

    YanıtlaSil
  21. Gönülcüm çok şekerler,ellerine sağlık. Bloğunla çok uzun yıllar birlikte olmak dileği ile sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. aLLAAAAH ÇOK SERSERİ BUNLAAR :)))
    oy oy oy şu şirin suratlara bakar mısınızz? :))))

    YanıtlaSil
  23. 1.yaşınızda ziyaretinizden çok mutlu oldum.Paylaşımlarımızın bol olması dileğiyle:) Profilinizde ileride doğayla başbaşa yaşamaktan sözetmişsiniz.Her ebeveynin rüyasıdır bu.Ama çocukların evlenseler bile işleri dertleri bitmediği gibi ana baba bakım sorumlulukları, ekonomik durumlar vs.herşey özgürlüğümüzü engelliyor.Umarım yapamadıklarımızı siz yapabilirsiniz.Neşeli günler:))

    YanıtlaSil
  24. çok beğendim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  25. the mushrooms looks so cute.

    YanıtlaSil
  26. Çok cici olmuşlar, elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  27. Çok güzell olmuş.Fikir için teşekkürler.Bu arada bloğunu çok beğendim.Şahane fikirler var.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  28. Gönül hanım gerçekten çok güzel bir blogunuz var..yaptıklarınızı paylaşmanız ise takdire şayan! elimdeki keçelerden anahtarlıklar yapmak istiyordum, çevremdeki annelere anneler gününde hediye etmek için ufak bir jest olsun istiyorum. bunlar çok sevimli mutlaka yapacağım:))

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails