İZLEYİCİLER

27 Aralık 2010 Pazartesi

KEÇE YILBAŞI ÇORABI...
















Merhabalar;
2010 yılını acı ve tatlı hatıralarıyla geride bırakmamıza sayılı günler kaldı 2010 yılı benim ve ailem için eşimin rahatsızlığı nedeniyle zorlu bir yıl oldu bir kez daha sağlığın ve sevdiklerinle beraber hayatta olmanın ne kadar büyük bir nimet olduğunu anlamış oldum 2011 yılı inşallah herkese ve tüm dünyaya en başta sağlık ,mutluluk ve şans getirir sevdiklerinizle beraber nice yıllara.....

KEÇEDEN ÇALIŞTIĞIM YILBAŞI ÇORABI  ...    

30 yorum:

  1. Çok şirin çok tatlı olmuş canım, emeğine ellerine sağlık. Nice nice güzellikler sizinle olsun, iyi seneler.

    YanıtlaSil
  2. sevgili hobibox çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  3. çok şirin bir süs, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gönül,çok geçmiş olsun inşallah eşiniz daha iyidir,acil şifalar.Tüm arzu ve isteklerinizin gerçekleştiği yıl olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Yılbaşı çorabı çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    Yeni yılda sağlık ve mutluluk dolu günler senin ve sevdiklerinin olsun.

    YanıtlaSil
  6. harika görünüyor ellerine sağlık canım sana -eşine ve tüm sevdiklerine sağlıkla mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  7. çok şirin olmuş, el emeği gibisi yok zaten :)

    YanıtlaSil
  8. pek güzel olmuş.gönülcüm.elleine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Gönül hanım, hayırlısıyla inşallah canım.

    Çorabınız çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. Bu çorap çok güzel olmuş emeğinize sağlık.Eşinizede geçmiş olsun ve yenı yılda daha sağlıklı günler inşallah.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş.eline sağlık.eşine geçmiş olsun.benim için de bu yıl hayli zorluydu.inşallah 2011 hep güzelliklerle geçer.mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Gönülcüğüm muhteşem olmuş... ellerine sağlık...
    Eşine çok geçmiş olsun... 2011 her günüyle güzellikler getirsin dilerim...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. çok hoş olmuş canım,sayende başlayacağım şu keçe işine istanbula gelince bol bol alıcağam...
    yeniyılın sana ve tüm ailene en başta sağlık ve huzur getirmesini diliyorum...
    sevgi yanınızdan hiç eksik olmasın...

    YanıtlaSil
  14. gönülüm; çok ince işçilik harika bir sonuç! ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  15. sevgili adadeniz
    sevgili mamila çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Maşallah çok güzel olmuş ellerinize sağlık, benim yaptığım keçeleri beğenmişsiniz ama benimkiler sizin yaptıklarınızın yanına ulaşamaz bile efendim =)

    YanıtlaSil
  17. zaten bayılıyorum bu keçeye, sizin yaptığınız ise inanılmaz güzel olmuş, çok temiz bir çalışma, tebrikler.

    YanıtlaSil
  18. ne şeker olmuş canım eline sağlık,ben keçeleri ançak oyuncaklarıma göz,bıyık ya da burun yaparken kullanıyorum..hayran olunası şeyler yapmışsın bravo:))

    YanıtlaSil
  19. Noel babalı herşeyi çok severim zaten,bu çorapta tam benlik çok güzel olmuş :)

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Canım teşekkür ederim.Bloğun hakikaten pamuk şeker tadında :)İnsanın içini açıyor,iyi geliyor yani...Ben de senin ve güzel ailenin yeni yılını kutlarım.Mutluluk sağlık hep sizinle olsun.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  21. Gönülcüm çoraplar çok cici ve neşeli olmuş :)
    seninde yeni yılını neşe ve mutluluk içinde sevdiklerinle beraber huzurla geçirmen dileği ile nice senelere
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Happy 2011!

    La multi ani 2011 !

    YanıtlaSil
  23. Gönül, yeni yılın çoook güzel geçsin, sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum. Pasajda satışların patlama yapsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  24. Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  25. Canım bayılıyorum senin keçe çalışmalarına. Harika olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. bence keçe işi, marifet işi...
    hayranlıkla bakıyorum şu anda :)
    helal sana sevgili gönül..

    YanıtlaSil
  27. bence keçe işi, marifet işi...
    hayranlıkla bakıyorum şu anda :)
    helal sana sevgili gönül..

    YanıtlaSil
  28. merhaba keçe çalışmalarınızı çok beğendim bende keçe ile çalışmayı çok seviyorum güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails