İZLEYİCİLER

12 Aralık 2014 Cuma

VİNTAGE KUTU...

MALZEMELER: Cadence oksit kırmızı Cadance kahverengi Cadence kesekağıdı Resim çatlatma Kahverengi yağlı boya Keten yağı Zımpara Dekupaj resmi Fırça Kutunun alt kısmını oksit kırmızı ve kahve rengini karıştırarak elde ettiğim renge boyadım üst kısmınıda kese kağıdı rengine iyice kuruduktan sonra zımpara ile incelttiğim dekupaj resmini dekupaj tutkalı ile yapıştırdım eski görüntüsü elde etmek için resim çatlatma step 1 küçük çatlaklar istediğim için ince sürdüm kuruyunca step 2 çabuk çatlamasını isterseniz kurutma makinasından yardım alabilirsiniz.Kahverengi yağlı boya ve keten yağı karışımını fırça ile kapak kısmına sürüp bez ile sildim klasik araba severler için harika bir hediye olabilir Sevgiler...

2 yorum:

  1. aaaaahhh renk uyumu desen teknik hepsi harika uygulanmış çok beğendim kutuyu eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika Gönül'cüm. Çok marifetlisin çokk ..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails