İZLEYİCİLER

10 Şubat 2010 Çarşamba

KIRMIZI KUTU...........................




Okullar açıldı.Ben üç aylık aradan sonra işe başladım yani anlayacağınız maratonumuz başladı.

Bu arada az da olsa hobi çalışmalarıma vakit ayırmaya çalışacağım.İş yerinde zaman bulursam blog gezintileri yapmaya çalışıyorum yeni fikirler her zaman ilham kaynağı olmuştur.

Bu kutu kızımın geçen seneden kalan ayakkabı kutusuydu,şimdi kızımın kütüphanesinde CD kutusu olarak yerini aldı.

Beğeneceğinizi umuyorum.







Tek renk yapışkanlı kağıtlarla kaplanan kutular daha şık görünüyor.
Boş kutuları ATMAYALIM........
Yaşasın GERİ DÖNÜŞÜM.............













4 yorum:

  1. Evet yaşasın geri dönüşüm.Çok güzel olmuş.Pırıl pırıl.

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜRLER CANIM BEĞENDİĞİNE ÇOK SEVİNDİM PROFİLİNDEN OKUDUĞUM KADARIYLA MARMARİSTE YAŞIYORSUN HER SENE GİTMEKTEN VAZGEÇEMEDİĞİMİZ DATÇADAN GEÇERKEN GÖRDÜĞÜMÜZ CENNET MİSALİ YERLER.......

    YanıtlaSil
  3. Canim Gönül'üm, Geç de olsa blogunu keşfettim, eserlerinin her biri birbirinden güzel ve değerli.Nilsu'nun doğumgününde senden bir ayraç veya anahtarlık bekliyoruz hediyelerin en güzeli olacak. Kocaman öperim ,Nilgün

    YanıtlaSil
  4. Canim Gönül'üm, Geç de olsa blogunu keşfettim, eserlerinin her biri birbirinden güzel ve değerli.Nilsu'nun doğumgününde senden bir ayraç veya anahtarlık bekliyoruz hediyelerin en güzeli olacak. Kocaman öperim ,Nilgün

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails