İZLEYİCİLER

29 Mayıs 2011 Pazar

HEDİYELERİM...


Merhabalar ;
Cuma günü rahatsız olduğum için işe gidemedim biraz dinlenmek istedim sabah saatlerinde kapıya gelen kargo görevilisi kargonuz var şurayı imzalarmısınız dediği halde ısrarla ben kargo beklemiyorum diyerek geri göndermeye çalışıyordum fakat gönderenin ismine baktığımda tamam tamam benim dedim görevilde şaşırdı .


Canım arkadaşım Seval http://yemekbirask.blogspot.com/ hepsi birbirinden güzel hediyelerin için çok teşekkürler öyle güzel bir zaman da elime ulaştı ki sayen de hastalığımı  unuttum çok teşekkürler    




12 yorum:

  1. gönülcüm hiç beklenmedik anlarda böyle minik şeyler insanları çok mutlu eder..en güzel günlerde kullanman dileğiyle.hepside çok güzeller canım..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım.Hediyelerin çok güzel iyi günlerde güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun, hediyelerin çok güzel, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun.... güzel günlerde kullan, hediyelerin çok hoş.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel. Beklenmedik bir anda gülümsetmiş seni bu paket....

    YanıtlaSil
  6. Canım iyi günlerde kullan hediyelerini..
    Çok güzeller.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. El traductor de Google no lo hace demaseado bien pero creo entender que estas enferma, si es asi te deseo que te recuperes pronto.
    Muy bonitos tus regalos.
    Besos guapa.

    YanıtlaSil
  8. gönülcüm çok geçmiş olsun.. senin elinden çıkan çok değerli kediciğin yerini tutması mümkün değil:) beğendiğine sevindim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. çokkk geçmiş olsun canım
    hediyeler süperrrr
    haklısın insan hastalığı unutur :)))

    YanıtlaSil
  10. gönülcüm hayır özel kestirmiyorum..bir ekmek tahtam vardı onu değerlendirdim.üzerindeki herşeyi ben yaptım..beğendiğine sevindimc canım

    YanıtlaSil
  11. hediye sürprizler, insana hastalık filan unutturur tabi, ne güzel şeyler bunlar güle güle kullan =)

    YanıtlaSil

pamukşeker yorumlar:

bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts with Thumbnails